english
Gender StudiesPersefona
stopznásilnění.ecn.czDiskuze › Diskuzní blok pro blízké oběti

Diskuzní blok pro blízké oběti

Zde mohou diskutovat osoby blízké obětem.

Příspěvky v diskuzi

03 Oct 2018 22:40

Byla jsem znásilněna učitelem

Autor/ka: Karolína